Morgonpigg

Nu börjar jag komma tillbaka i en vanlig dagsrythm igen. Känns skönt. Går och lägger mig i hyfsad tid och är uppe runt 10 på morgonen. Det är något jag aldrig skulle lyckats med förr. Har ju sedan jag var ett litet barn gillat att sova mycket och länge. Men det känns faktiskt väldigt bra och underlättande att för en gångs skulle vara vaken när det fortfarande kan räknas som morgon.

Idag ska vi försöka ta oss iväg till kmart. Vi har pratat om det hela veckan men hela tiden kommer något annat i vägen. Men nu är alla hemma samtidigt så det kommer nog bli av för en gångs skull.

Då blir det även att kolla på alternativa hårfärger. Jag har fått höra att jag inte ska röra håret från hälften jag frågat och resten säger att jag borde färga så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag tror inte jag kan ha denna färgen jag har i vilket fall för jag har en centimeter utväxt och färgen ramlar av. Vilket gör att jag minst skulle behöva färga en gång i månaden för att hålla det snyggt.

Så kanske blir någon mörkblond färg så att jag sen bara kan låta håret vara. Men det kommer jag antagligen inte klara av ändå. Men det är kanske värt ett försök.

Bjuder på en morgonbild som vanligt med :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0