Movie night

Har haft en hur rolig dag som helst! En helt perfekt lördag. Först så begav vi oss iväg för att köpa kött för grillningen. Det blev nämligen lite mer som kom än det var tänkt från början så det fanns inte en chans att han kunde betala för alla. Så vi gick och köpte oss två ordentliga kotletter och mums så gott det var! Vi grillade även majskolvar och lök. Tror aldrig jag har varit så mätt i hela mitt liv.

Efter vi hade suttit och slappat ett tag efter all mat så gick vi över till vårt hus och såg filmen Evolution. Jag har sett den förr men den är så fruktansvärt rolig. Har ni inte sett den så borde ni verkligen göra det! Under vissa scener så skrattade man så mycket att man faktiskt fick ont i magen.



Efter vi sett den så började klockan bli ganska mycket så vi gick tillbaka till Ortega huset eftersom vi inte ville låta för mycket i vårt hus. Där såg vi ännu en film. Denna var dock verkligen inte lika rolig! Vi såg Case 39 och det är en film som jag velat se sen första gången jag såg trailern.



Enligt min åskit så var denna filmen riktigt bra! Jag brukar vara väldigt kräsen med denna sortens filmer men ska absolut inte klaga på denna. Gillar man skräckfilmer så är detta verkligen något att se. Det är inte så att man är livrädd hela tiden men när man väl blir rädd så blir man mycket rädd.

Men nu kan jag inte sova tack vare denna filmen så blir väll att sitta och kolla på serier ett tag nu!

Ska försöka hålla mig vid att skriva varje dag så får väll hoppas att jag skriver något imorgon med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0