Natt är dag

Jag har märkt att sedan jag kom tillbaka till Sverige så har jag vänt på mina dygn något så fruktansvärt. Antog att det hade med jetlagen att göra men då borde jag jag ha vant om mig redan känns det som. Men vad vet jag. Är trött hela dagarna och har överenergi på nätterna.

Detta kanske är till min fördel när jag ska tillbaka igen för då borde det ju falla perfekt. Eller man kan ju hoppas i vilket fall :)

Nu är det ju faktiskt inte ens en vecka innan jag är tillbaka igen. Runt 6 på fredag morgon åker jag. Ska vara framme i LA runt 3 tiden så kan ju som tidigast räkna med att vara hemma klockan 5. Antar ju att jag både får vänta på buss och att det är förseningar.

Vi brukar ju ha otur med så när vi reser kan vad som helst hända.

Nej nu kanske jag allt ska försöka sova ändå. Hur pigg jag än är..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0