Usa är efter..

Jag som trodde att allt hände i Usa innan det hände i Sverige. Jag måste tagit väldigt fel där! Var och kollade på vilka filmer som gick på bio för några dagar sedan och då såg jag detta.



Denna filmen såg jag för minst ett halvårsedan i Sverige! Det måste absolut minst varit ett halvår eftersom jag varit här såpass länge men tror inte det var direkt innan jag åkte heller. Ska kolla upp om jag har gjort något inlägg när jag såg den. Men hur som helst, att en film har premiär så långt efter i Usa skulle jag aldrig kunna tro. Kanske är för att de är aningen mer homofobiska här och inte riktigt har velat visa den här :D

När vi ändå pratar om filmer så vill jag nämna att jag är så sjukt sugen på att se The roommate som jag tror har premiär nu i februari. Hoppas det i vilket fall för lär tvinga med mig Christopher och se den.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0