Söndag

Igår så fyllde min älskling 20 år och det var en otroligt rolig dag. Det var en av de dagarna man kämpar extra mycket för att göra perfekt. Det blev ingen stor fest som det först var planerat men istället kom alla de människorna vi tycker om och faktiskt vill ha där. Vi behövde inte en jätte fest för att ha roligt!

Först så fixade vi tacos och bjöd över Jeremie, Sam och Courtney. Alla var så fruktansvärt hungriga att vi nästan slogs om maten och var helt knäpptysta. När vi ätit klart så satte vi igång med drick spelen direkt. Testade nått nytt spel som hette något med åtta men minns inte exakt. Jag kan ju säga såhär, är du lättpåverkad ska du nog inte spela detta spelet. Det var dock ett av de roligaste drick spelen jag någonsin spelat.

Kvällen fortsatte i samma anda och vi spelade antingen kortspel eller beerpong. Senare gick vi över till Ortega huset och hängde lite där. Otroligt va trevliga människor man kan träffa på en och samma kväll.

Men nu kan jag inte skriva mer för ska slå Chris för han snodde sista godiset. Inte okej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0