Söndag

Då är slutet på ännu en vecka här. Vaknade inte förän tolv och fick kämpa för att ta mig ur sängen. Det kanske har varit lite för mycket som har hänt i mitt liv på en och samma gång så jag blir helt utkörd när det helt plötsligt inte händer någonting :)
Kan skriva lite om min torsdag! Det var nog en av det roligaste dagarna jag har haft på en evighet. Alex var som min räddare i nöden. Vi började dagen med att försöka shoppa ett par skor till mig. I vanliga fall skulle det inte vara minsta lilla problem för mig, hittar alltid något jag gillar. Men nu så hittade jag absolut ingenting jag kände att jag skulle vilja ha och man vill ju inte köpa bara för köpandets skull. Det slutade istället med att vi köpte oss varsin klänning. Vi rundade av med att äta sushi och begav oss sen hem till Alex för att förfesta lite!
Vi bestämde oss för att dra till Valand men när vi väl kom in så var det helt tomt. Satt kanske på sin höjd 20 personer där inne och var inget drag alls. Så det tog inte lång tid innan vi bestämde oss för att dra till Sticky istället. Där var det rena motsattsen. Hade skit roligt och dansade tills benen vek sig! En kväll som absolut måste göras om!
Älskade Alex kommentar om vad xide urban smakade! "åh jag känner igen denna smaken. Den smakar.. cheeseburgare!"

Postat av: Anonym

Sv: haha ja det var lite ironi i det hela! innan det hände gick ju allt som på räls för första gången typ! :)

Hade skit roligt <3 vi måste göra om detta! haha mmm cheeseburgare....!

2011-08-02 @ 10:31:12
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0