Lathet <3

Nej gud nu har jag inte orkat vara inne på datorn något sen jag kommit hem. Sammalagt blev det nog bara 3-4 gånger på två veckor. Om man jämför det med tidigare då det första jag gjorde när jag vaknade var att sätta på datorn så verkar det som att jag är en helt annan människa. Men jag känner mig annourlunda med. Så det kanske bara är bra för min del. Jag är inte lika instängd och mitt liv kretsar inte efter vad folk skriver på facebook. De senaste dagarna har bara spenderats till att jobba och vänja tillbaka sig vid allt det gamla.

Idag ska jag grilla med mamma och vi är helt ensamma hemma så ska bli riktigt härligt och bara slappa vi två. Dock saknar jag allt ljud och att ha mina syskon nära till hands. Men de kommer ju hem imorgon så är ju ingen panik där!

Nu ska jag iväg till affären så kan inte skriva mer. Kan i alla fall försöka skriva något innan det har gått en hel vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0