Min bror gästbloggade

Lite sådär halvt på skoj sa jag till min lillebror att gästblogga igår. Var nämligen allt för upptagen med att skriva listor på vilka kläder jag skulle beställa.

När jag sen kommer tillbaka ser jag hans fina inlägga på typ låsas norska xD Orkade inte ta bort det men antog att folk fattade att det inte var något jag skulle skriva.

Ja för att helt byta ämne så är jag hemma från jobbet idag. Plötsligt efter första rasten så började jag bli helt yr. Kunde knappt stå upp. Men kände att jag verkligen inte ville gå hem så fortsatte kämpa ändå. Men då började jag må illa. Fick gå till toan men när jag väl var där var det redan över. Andra gången mådde jag så dåligt att jag började gråta. Ringde mamma och frågade vad jag borde göra. Ville ju inte gå hem redan första veckan. Men efter ett sista försöka så funkade det inte längre. Fick springa till toan och spydde.

Men fattar fortfarande inte vad som var felet. Magsjuk är jag ju inte. Då skulle jag spytt mer än en gång. Det enda jag kan tänka mig är att det skulle varit något jag hade ätit. Men så idag var jag hemma en extra dag för att vara säker. De skulle inte bli så glada på mig om jag kom och smittade ner folk.

Men så imorgon är jag tillbaka igen. Finns inte ens en chans att jag stannar hemma. Är så uttråkad av det och vill bara upp och göra något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0