Det går mot det bättre

Idag vaknade jag och kände mig betydligt mycket bättre. Dock ligger en mild huvudvärk kvar och sen har jag nackspärr. Fast kan väll inte räkna mig som sjuk längre i vilket fall.

Idag så åkte vi till skolan en timme tidigare än vanligt för att vi behövde lämna tillbaka kamerautrustningen som Chris hade lånat över helgen. Det var inte det roligaste men jag gick upp utan att klaga och drog bara på mig kläder så är väll inte direkt den vackraste idag.

Typ första gången på ett halvår som jag äter frukost med xD Låter kanske sjukt men oftast kan jag inte äta frukost. Vissa dagar skriker min mage och då äter jag såklart men annars finns inte ens hungern eller suget där och då äter jag inte. Men den där extra energin som frukost ska ge än känner jag inte direkt av. Känner mig precis som de dagarna jag inte äter.

Igår så glömde jag och Chris till och med av att äta på hela dagen. Jag var inte ens hungrig. Sen klockan 12 så kom jag på det och då begav vi oss ut stekte lite ägg och bacon. Smakar extra gott sådar på natten!

Postat av: Louise

Känner igen de där med att inte känna av hungern, konstigt de där.

Brukar annars alltid bli påmind av min kropp att den behöver mat. ;D

2011-03-15 @ 20:27:35
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0