Fy och blä

Från fredag eftermiddag till lördag förmiddag så var jag iväg och filmade. När jag ko hem igår så var jag inget annat än ett vrak. Kände mig verkligen som ett vrak. Jag bara gick hem la mig på sängen och tyckte oerhört synd om mig själv. Jag känd knappt igen mig själv heller. Jag skällde mass på Christopher och började gråta för att saker inte var precis som jag ville. Kände mig som ett litet barn igen, ett bortskämt barn med för den delen. Nej gud det här med att filma hela dagar tar på krafterna.

Efter det så har jag inte alls mått bra. Mitt huvud känns som det ska explodera och kan knappt röra kroppen för jag har så ont. Igår rann näsan oavbrutet med men det verkar i vilket fall försvunnit tills nu. Hoppas verkligen det är bättre tills imorgon för vill verkligen inte missa någon skola.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0