God morgon!

Så har ännu en dag på mitt lov börjat! Solen skiner och det känns riktigt härligt. Kanske borde gå ut och sola lite medans jag kan. Har ändå inget bättre för mig för tillfället :)

Delar med mig av en nyvaken-Emma bild :D



Vet inte riktigt hur mitt springbreak kommer bli längre. Allt var redan bestämt. Vi skulle till mexico och allt verkade perfekt. Såklart skulle något gå fel, saker kan aldrig vara perfekta. En av de som skulle med kunde inte få sitt I-20 papper påskrivet eftersom de klagade på att personen hade blivit droppad från en klass och därför hade för lite units. Man behöver 12 untis för att få lov att studera i Usa. De flesta klasser räknas som 3 units. Så när han blev droppad så hade denne person istället bara 9 units. Så om man åker utanför Usa så blir man inte insläppt igen. För pappret var tvunget att vara påskrivet av skolan.

Så nu vet ingen riktigt längre. Några vill åka till Las vegas men jag ska ändå dit om några veckor då Christophers mamma kommer. Känns onödigt att läga ut pengar för det nu med då :O

Men nu orkar jag inte skriva mer. Ska dra på mig lite kläder och sätta mig på utsidan och bara njuta av solen lite.

Postat av: Viktoria

Vegas är inte kul om man är under 21 :c jag blev utslängd från alla möjliga ställen, haha.

2011-03-29 @ 11:07:51
URL: http://worriedshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0