I brist på bättre saker att göra..

Har så extremt tråkigt och har inte orkat iväg mig till det där badet jag tänkte ta. Så blir att göra ett sånt här helt onödigt test! De håller mig underhålld en liten stund i vilket fall :D

01. Är du kär? Ja :)
02. Har du snusat? En gång men det var även den sista! Blä säger jag bara
03. Har du fimpat en cigg på nån annan? Nej? Vem gör sånt?
04. Har du legat i sängen brevid en kille? Varje natt :D
05. Har du blivit slagen allvarligt? Inte direkt.
06. Tar du droger? Inte en chans att jag någonsin testar det!
07. Har du pussat en tjej? Ja
08. Hatar du någon? Hatar är ett starkt ord.. ogillar dock många människor.
09. Älskar du någon? Jag älskar många! Både familj, vänner och min underbara pojkvän!
10. Har några av dina vänner svikit dig? All sviker dig nån gång
11. Har du djur? Har en hund hemma
12. Har du legat brevid en tjej i sängen? Ja
13. Hatar du dig själv? Absolut inte. Blir dock sur på mig själv ganska ofta
14. Gillar du orange? Nej
15. Har du nån sjukdom? Inte vad jag vet om iaf
16. Har du en gris? Va är det för fråga ens xD
17. Har du en plattång? Ja
18. Har du en bror? Ja, En helt underbar sådan :D
19. Har du sjukt bra humor? Jodå ibland får jag till det
20. Är du brunett? Blond för tillfället
21. Gillar du att stå i duschen flera timmar? Finns det något bättre?
22. Tycker du om hästar? De är läskiga men söta!
23. Har du en hund? Ja har som sagt en hemma
24. Har du skilda föräldrar? De har aldrig varit gifta :)
25. Har du gått på simskola? Ja, Fick gå kvar där ganska länge xD
26. Har du sagt bög till en kille? Inte för att såra i vilket fall
27. Har du sagt fitta till en tjej? Nej, använder mig av finare ord än så
28. Har du fuskat? Haha ja
29. Har du en tv på ditt rum? Ja
30. Har du lunar? Har faktiskt inte tagit bort min än så ja
31. Har du msn? Ja men används inte lika mycket längre
32. Har du en syster? Två stycken till och med :D
33. Har du bruna ögon? Nej mina är nån blandning av blått och grått
34. Gillar du att fota? Jo men är dock inte lika bra på det som jag skulle velat
35. Har du sett dig själv brinna? Nej?
36. Hjälper du dina vänner? Ja om de vill ha hjälp
37. Gillar du tacos? Uttjatat men gott
38. Tycker du att du är söt? Kan väll vara nöjd efter jag har fixat till mig :)
39. Har du dansat? Gick nån kurs när jag var liten
40. Har du spelat fotboll? Aldrig i livet
41. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej då är man ju endast förälskad i personens yttre.
42. Har du ätit sniglar? Nej och det låter inte gott
43. Äger du en locktång? Ja
44. Gillar du att tugga tuggummi? Jo men orkar aldrig köpa eftersom jag gör slut på dem direkt
45. Borstar du tänderna varje morgon och kväll? Ja men nån gång har jag väll slarvat
46. Gillar du kläder? Älskar att köpa dem.. bara pengarna som fattas
47. Hatar du falska "vänner"? Finns det nån som gillar dem?
48. Gillar du räkna matte? Nej fy!
49. Har du gråtit inför en vän? Ett ex antal gånger
50. Kan du sjunga? Skulle jag inte vilja säga nej xD
51. Har du sett nån död? Ingen människa nej
52. Säger du vad du vill? Ja, man ska inte låta nån köra över än
53. Kan du tala spanska? Nej
54. Är du kortare än 1.60? Nej inte senast jag kollade
56. Älskar du sommaren? Jodå inte helt fel :)
57. Älskar du vintern? Ja! Hur mysigt som helst!
58. Har du mer än 1 par skor? Ja
59. Brukar du sjunga i duschen? Det händer väll från gång till gång :)
60. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja
61. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Har ett par. Ska införskaffa ett par nya med skolans logga.
62. Gillar du att städa? Om jag är på rätt humör
63. Gillar du att sova länge? Ingen lär se mig gå upp tidigt frivilligt så ja!
64. Har du vart med om en olycka? Ja bilolyckan i slutet på förra året
65. Är du förvirrad? Nej skulle jag inte påstå
66. Har du mer än 6 par byxor? Jag tror det men har inte räknat xD
67. Har du förlorat en vän? Ja
68. Gillar du att shoppa? Ja! Har man pengar till det och vet hur mycket man kan slösa så!
69. Har du varit i paris? Nej inte än
70. Gillar du ormar? Nej fy!
71. Klarar du dig själv? Ja men föredrar att inte vara ensam :D
72. Har du lagat mat? Ja gjorde det senast igår.. mästerkocken som sagt!
73. Är du klantig? Haha ibland. Har väll skämt ut mig en och annan gång :)

Så nu var de testet klart och jag är redan lika uttråkad som jag var innan! Blä det var ju inte ens några roliga frågor! Va ska jag nu hitta på! Kom med förslag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0