Lent och rent!

Köpte ny ansiktstvätt igår och är redan nöjd. Inte kännt mig såhär ren och fräsch i ansiktet på länge. Blev trött på hur mycket skit som dök upp hela tiden så tänkte att det fick allt vara nån måtta på det. Så började tvätta mig med både Clerasil ultra: daily face wash och L'oréal: go 360° Clean morgon och kväll. Vilket betyder att jag bara använt den 3 gånger än sålänge och ändå märker jag redan resultat. En till positiv sak är att de luktar gott :D



Sen som barnet jag är så blev jag helt till mig när jag hittade en sån där barnspray som ska ta bort tovor. Jag älskade det när jag var yngre och kunde inte låta bli att köpa det nu. Den luktar med så där underbart gott och jag slipper stå och halvt dra av mitt hår xD Jag får väldigt lätt tovor så det var ju faktiskt inte ett helt onödigt inköp.





Postat av: Alexandra

Haha gulligt :D jag tycker inte min hjälper ett dugg, alltså min ansiktskräm/mask. Fast jag har ju min akne, funderar på att gå tillbaka till clerasil, nu använder jag ju Visibly clear från neutrogena. Wellwell :)

2011-03-25 @ 20:55:13
URL: http://abrazame.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Angående socker, så påverkar det immunförsvaret negativt. Ju mer socker man trycker i sig, desto sämre blir immunförsvaret. Det är ren fakta, och på grund av det så bör jag inte äta det, för det kan ha med min allergi att göra också. Sedan så visade en frekvensapparat att jag inte bör äta det andra, för att det inte ska vara bra för mig. Hur som helst, funkar det faktiskt bra att skippa socker, laktos etc. och jag känner faktiskt inget behov av att äta saker som innehåller socker. Bullar, godis, sånt? Nä, tilltalar mig inte särskilt, haha. :)

2011-03-27 @ 15:28:51
URL: http://worriedshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0