Avslutningslunch

Sa da har man varit pa sin avslutningslunch. Fick diplom och ja det var faktiskt inte sa farligt. Jag och Chris satt helt ensamma vid ett bord sa kande mig aningen mobbad for ett tag dar. Men herregud vem bryr sig. Bara for att jag inte har nagra vanner genom ibs betyder de inte att jag inte har nagra alls direkt :D Det ar for jag har foredragit att umgas med andra manniskor an bara svenskar. Fick en engangskamera och ett usb minne med! Skulle halsat dem att jag kopte nytt usb minne igar xD
Neh men det var skont. De kandes som nu ar det inte langt kvar. Snart star jag dar pa landvetter och far krama min familj igen.
Sa nu sitter jag i skolan och vantar pa att Chris ska bli klar med ljudet till filmen han haller pa med och sen ska vi dra oss till stan och kopa skor! Ska passa pa att kopa mig ett par nya med. Undrar va tullen kommer tro nar vi har 40 tusen jakla skor i vaskorna. Vi bestamde ju oss tillslut att vi inte skulle skicka dem utan ta allt i vara tre vaskor. Vilket betyder att i min vaska har jag: 4 hogklackat och 2 converse. I nasta vaska: 3 converse och 1 easy tone i tredje vaskan: 3 converse plus Chris vanliga skor (tvingade honom att ha pa sig sina converse sa de inte skulle se mysko ut).
Kommer inte alls se ut som vi ar sko fantaster nar vi tillsammans kommer ha 14 skor i vara vaskor.

Postat av: alexandra :)

Är det så jäkla billigt där nere ? :D

2011-05-14 @ 01:16:32
URL: http://abrazame.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Haha, när jag flög hem från min syster i Italien en gång blev jag betrodd för att ha granater i väskan. Slutade med att de rev ut allt ur väskan (handbagage, men jag var rätt liten, sedan så jag hade med mig massor av saker att göra på planet) i sällskap av militärer. För att sedan hitta.....en kotte! :D Hahaha :D

2011-05-14 @ 11:14:48
URL: http://worriedshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0