Blå himmel

Underbart vackert väder ute och här ligger jag, nerbäddad i sängen. Håller faktiskt på att skriva mina utvärderingar som ska vara inlämnade imorgon. Det är svårare än vad man kan tro. Man ska betygsätta sig själv och sen säga exakt varför man gav en själv det betyget. Alla vill väll såklart sätta det högsta betyget på sig själv. Satte ett B på mig i redigeringskursen. Tyckte jag förtjänade det. Jag kan väll hålla med om att ännu är jag inte i A kvallité men jag har kämpat som en jäkla dåre och om inte de räknas då vet jag inte.

Vet inte vad jag ska sätta på mig själv i cinematographyn än. Ett A eller B skulle jag tro. Har kämpat där med! Sen när man ser hur mycket jag faktiskt har utvecklats. Det är faktiskt helt sjukt. Jag ser på film på ett helt annat sätt nu. Det kan vara jobbigt ibland men uppskattar det faktiskt. Jag börjar se allt jobbet bakom det. Hur mycket nån har kämpat för att få det att se ut som det gör. Väldigt många som kan tycka det är jobbigt att se på film med mig eftersom jag pratar och om jag ser något fel så pekar jag ut det direkt! det är min såkallade "yrkesskada"

Men när jag är klar med detta ska jag nog ta mig ut i det fina vädret och bara njuta lte. Koppla bort all stress och bara få vara Emma för ett tag, inget annat. Ska försöka få lite foton med. Lovade ju det en annan dag men det gick inte så bra med det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0