Bye bye trash man!

FINALLY! Nu är Trash man HELT klar! Inte bara en rough cut utan verkligen allt. Visst de är inte den bästa redigeringen man kan ha gjort men jag orkar helt enkelt inte av den mer. Micen syns vid flera tillfällen. Man kan höra folk prata i bakgrunden några gånger och man ser en lampa. Saken är att om jag försöker klippa bort de delarna så blir filmen för kort. den måste vara minst 15 minuter. Är den ens sekunder kortare än det så får man ett lägre betyg. Efter många timmars kämpande fick jag upp den till 15:02. Jag var överlycklig! Mina rumskamrater måste trott att jag hade en skruv lös när jag satt och viftade med händerna och jublade för mig själv. Roppade också ut: Nu kan han officiellt inte ge mig ig!

Det var en rolig tid men nu är den äntligen bakom mig. Ett roligt minne istället för en stressig framtid.

Men men.. Ska nog fundera på att sova nu. Klockan är nästan 5 på morgonen. Kommer antagligen inte lägga mig dock. Bättre att sova ut på min håltimme imorgon. Även om jag under den tiden även måste lära mig ett helt scrip! Nej jag sparar inte allt till sista sekunden :)



Visst älskar ni mina cambilder :D Orkar aldrig ladda över från min vanliga kamera. Måste sluta vara så lat. De ligger först på min att göra lista!

Postat av: Alexandra

Sötnos! Hoppas jag får se filmen sedan när ni kommer hem, vill se! =) Det är svårt att göra en sådan lång film, så förstår att du är glad att den e klar. Snart e skolan över så bara att se framåt =D

2011-05-10 @ 23:08:38
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0