Ett minne som varar för evigt

Så idag var jag i stan och beställde tatueringstid. Klockan 11 imorgon kommer det ske! Är helt till mig och vet inte om jag ska vara glad eller rädd. Hoppas att det inte gör så ont som alla säger eftersom min smärttröskel inte direkt är den högsta. Men jag är så inställd på att jag vill ha detta nu och den här killen som ska göra den är så himla snäll och rolig och fram för allt duktig!

Alla som har gjort sina tatueringar här har gjort det med honom så har ju fått se flera av hans verk tidigare. Ser verkligen fram imot detta! Hoppas inte att jag fegar ut i sista sekunden bara.

Jag vet inte om jag har berättat något om min tatuering här på bloggen. Minns aldrig vad jag har skrivit. Men ska i vilket fall skriva Meesy och sen ska det växa ut en ros från y:et. Hoppas verkligen det blir lika fint som jag har fått för mig i mitt huvud. Men litar på att han kan måla det hur snyggt som helst!

Snacka om att jag kommer ha svårt att sova ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0