Min <3

Så nu var det gjort! Ingen återvändo! Mitt hjärta slog så hårt och det kändes som jag skulle spy. Av nervositeten innan alltså inte smärtan. Det gjorde faktiskt inte alls så ont som jag trodde det skulle göra. Visst när man fyllde i rosen så kändes det ju betydligt mer men fortfarande inte på långa vägar av vad jag hade förväntat mig.

Är sjukt nöjd och tycker verkligen det passar mig.



Det är som sagt min hunds namn. Rosen kom till eftersom vi kallade henne för Meesy flower. Sen så är det ju en hyllning till min familj på samma gång. Det är en bokstav för varje person i familjen. Dock så är inte pappa med. Men har får väll vara med i en tatuering senare i livet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0