Inga kläder att ta på

Så då ligger man här på natten igen. Har absolut inget att göra men för pigg för att sova. Vi ska ha vår avslutningsmiddag med ibs imorgon. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig ännu och allt ligger nerpackat. Känns kul att få tömma alla påsar för att hitta en enda klänning.

Har dock märkt att det där att inte plocka upp packningen inte riktigt har funkat för min del. Varje morgon är en kamp. Man är trött och ska hitta någonting att ta på sig. det enda som ligger framme är ett par shorts, en klänning, 2 t-shirts och två byxor varav en av dem är mjukisbyxor. Ganska svårt att variera sig då. Har bara inte haft nån ork att rota fram allt för att packa ner det igen om några dagar.

Haha glömde av att jag skrev ett inlägg så har gått nån timme sen jag skrev senast. finns väll ändå inte så mycket mer jag kan skriva just nu. den enda som händer är att jag har ett nervöst sammanbrott över hur jag ska få ihop allt nu de sista dagarna. Det är nackdelen med att åka hem.

Nej men ska försöka skriva lite imorgon och vill faktiskt försöka få in lite bilder nu med. Finns ju inte så många fler tillfällen att ta kort på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0