Vi borde bättra oss

Jag är riktigt dålig på att blogga. Det har jag kommit på ett flertal gånger. Först och främst för att oftast så händer det inget i mitt liv och då har jag absolut inget att skriva om och då blir det massa bullshit istället. När man Skriver för skrivandets skulle och inte för man faktiskt vill så brukar det oftast inte bli så bra. Men för det andra så när det väl händer saker i mitt liv så känner jag att jag är allt för upptagen för att skriva.

Jag tar inte fina kort och lägger upp, jag kör inte dagens outfit och jag hinner inte lägga upp tusen inlägg varje dag. Kanske är det som gör min blogg ganska tråkig i längden :) Nej jag ska inte klaga. Mina vänner läser och det värmer!

Men det är då jag ska påpeka att ni är lite dåliga på att kommentera ni med :D Alltid roligt att se vilka som har varit här!

Så kanske borde vi skärpa oss allihop nu :D? Nej är glad bara ni läser. Om ni vill lämna en kommentar så blir jag oerhört glad men verkligen inte så att ni måste.



Och såhär ser jag ut nu mitt i natten! Sista natten i Usa för min del. Eller sista natten jag kommer sova. Hela morgondagen återstår ju så åker jag på natten till måndag. 10:30 avgår mitt plan från Los Angeles och 12.20 på Tisdag så landar jag i Göteborg. Känns som jag kommer rusa ut för att hitta min mamma! Saknar henne så det värker i kroppen. Underbara mamma <3 Sen ska jag se till att hon kör mig så jag får köpt med mig en kebabtallrik vilket är matträtten jag saknar mest för tillfället (inte direkt typiskt svenskt men finns knappt här i usa).

Funderar på att ringa upp mamma och tvinga henne att spendera lite tid med mig. Dock har jag pratat med henne mer de senaste dagarna än vad jag har gjort på de senaste veckorna. hon börjar nog tröttna på mig nu :)


Postat av: Alexandra

SV: Hehe nej, jag mådde illa för jag tryckte i mig en halv godispåse vilket var rätt mke :P

Och jaa, vi måste träffas snart igen! vilken dag? :D



Och jag tkr du ska blogga mer ;D jag läser, fast jag har vart dålig på att kommentera...skärpning på mig nu! :)

2011-05-28 @ 17:06:07
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0