Jobb!

Så idag blir det jobb igen. Har jobb ca en gång i veckan och det känns betydligt bättre än att bara sitta hemma hela tiden. Även om det inte är mycket så hjälper det. Är det bara jag som blir jätte rastlöst av att vara arbetslös? Antar att alla blir sånna men de flesta jag känner har jobb så är inte så många som kan dela den känslan med mig.
Så nu behöver jag mer arbetslösa vänner som kan vara med mig när alla andra är på jobbet :D
Haha låter inte alls desperat men börjar tröttna på att bara sitta hemma och glo varje dag. Kanske ska skaffa mig en hobby? Kanske ska ta upp fotograferingen igen och faktiskt ha bilder till bloggen igen. Tog massa kort på Emils födelsedag men har varit för lat för att lägga över dem. Haha där har vi något annat jag stör mig på. Jag gör ingenting på dagarna och ändå är jag trött hela tiden.
Nej nu ska jag sluta klaga på allt. Jag vet att saker blir inte bättre förän man tar sig i kragen och gör någoting åt det. Så ska jobba och känna mig stolt och sen fortsätta söka efter ett heltidsjobb.
Så bjuder vi på en egobild på hur jag ser ut ungefär dygnet runt nu för tiden :D

Postat av: Alexandra

Jaaa, du har ju alltid mig! Arbetslös med ett jobb en dag i veckan, haha. Vi är ju ungefär på samma nivå, det känns ju bättre än ingenting alls men det är bara att kämpa på! Någon dag kommer det ett jobb som vill ha oss fler dar i veckan ;) Det kommer!

2011-09-06 @ 15:16:54
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0