I think i wanna marry you!

Här kommer ännu en ursäkt för att jag har varit väldigt dålig på att skriva här. Ska sluta säga det om och om igen och faktiskt försöka skriva oftare istället. Så nu lovar jag att jag från och med idag ska försöka skriva lite oftare. Kanske nån gång i veckan istället för nån gång i månaden :)

Så om ni undrar om rubriken så var det för att jag satt och lyssna på bruno mars när jag började skriva! Då började jag såklart tänka på min älskling. Kanske inte så att jag menar att jag vill gifta mig med honom just nu men tänkte mer hur sjukt lycklig jag är med honom. Visst livet har väll alltid sina motgångar men det är det värt. Inte ofta man känner såhär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0