För trött

Jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga igen och det har faktiskt med hur jäkla trött jag är att göra. När vi gick över till heltid så fick jag sjukt svårt att vänja om mig med sömn och så vidare. Jag stannar lätt uppe alldeles för länge och så blir jag tröttare för varje dag och när helgen väl kommer är jag helt utslagen. Så nu ska det bli ändring på det! Jag ska lägga mig i tid varje dag denna veckan så jag kan vänja om mig och få tillbaka lite av min energi.

För att byta ämne helt så firade jag och Mattias åtta månader igår. Tiden går fort när man har roligt. Vi gick faktiskt och såg på Batman så blev ju nästan som att vi firade. Dock var det inte pga vilket datum det var utan mer att vi var sugna på att se filmen. Den var jätte bra faktiskt! Väldigt lång dock! Det visste jag inte nät jag bokade biljetterna så blev väldigt chockad.

Nu är jag nästan framme på jobbet och då ska jag dricka en kopp kaffe och hoppas på att jag vaknar till liv!


Postat av: Trollkarl'n

Hihi. Betyder de att jag också skall somna tidigt // en av dina fans på denna enormt coola superbloggen! :O

2012-08-14 @ 10:08:08
URL: http://Www.illusionister.se
Postat av: Emma :)

Haha självklart!! Awwe har jag fans :)

2012-08-14 @ 12:34:14
URL: http://storapudeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0