Heldag... eller?

Så både i måndags och tisdags så skulle jag ha jobbat från 12-18. Men ingen av dagarna lyckades jag stanna hela dagen. Först i måndags så blev jag helt yr. Jag stod helt stilla men ändå kändes det som att hela kontoret rörde på sig. Kändes lite som att stå på en båt. Samma känsla som när man RIKTIGT full!
Jag fick även svårt att andas. Jag var tvungen att pausa efter varje mening jag tagit för att verkligen andas in.
Samma som när man är jätte täppt i näsan och bara kan andas genom munnen. Fast jag kan ju dock knappt andas genom näsan så det är ju förståeligt!
 
Så då gick jag hem vid 3 tiden istället för att stanna hela dagen då jag kände att jag inte ens kunde fokusera för fem öre.
 
Och igår så fick min älskade hund för sig att det var en smart idé att sätta i sig ett paket kakao. Mattias ringde mig i ren panik när han var påväg till Blå stjärnan. Med tanke på att kakao inte är så direkt bra för hundar så frågade jag min chef om jag kunde åka till henne istället. Skäms ju sjukt mycket när man två dagar i rad sticker alldeles för tidigt men vad ska man göra!
 
Zelda mår bra i vilket fall! Hon fick "kräkmedel" och spydde upp allt hon fått i sig och fick sedan aktivt kol som det så fint heter som skulle suga åt sig de gifterna som möjligtvis fanns kvar i kroppen.
 
Men så idag ska jag se till att stanna hela dagen och hoppas att inget kommer och stör nu!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0