Motsatsen

Idag är jag som som det står i rubriken motsatsen till hur jag var igår. Då klädde jag mig alldeles för tunt men nu har jag snarare för mycket kläder. Går klädd i mjukisbyxor och världens mysigaste tjocktröja. Jag ser ut som att jag ordagrant nyss gick upp ur sängen. En viss sanning finns det ju faktiskt i det. Kom knappt upp ur sängen imorse.

Jag glömde av tiden när jag satt och packade upp mina kläder ur säckar. Jag var så inne i att få iordning att man inte ens tänkte på att klockan fortfarande tickade på.

Mattias hade fixat riktigt mycket medans jag var på jobbet. Så när jag kom hem kändes det lite mer som ett hem då det inte längre stod flyttlådor överallt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0