Nu kör vi!!

Idag så ska det firas! Min underbara vän Alexandra fyller 21 på tisdag men vi väljer att fira allt idag istället då det är lite mer drag ute och ingen ska jobba dagen efter. Ska bli sjukt jäkla kul då jag inte har träffat henne på jätte länge. Hon lämnade ju mig här hemma och åkte utomlands :)

Men nu ska vi gå all in och köra järnet! Har jag bestämt i vilket fall :)

Igår var jag ute med faktiskt. Mattias föreslog att vi skulle lämna hunden hos hans föräldrar och dra ut med några kompisar. Så vi gick först och satte oss på bryggeriet och där var det ju inget vidare roligt så vi valde att dra vidare. Nån fick för sig att vi skulle till Gretas och eftersom jag aldrig hade varit där så tänkte jag varför inte. Det var helt tomt när vi kom och just kändes de inte så kul att ha betalat inträde och så om det ändå var helt dött. Efter ett litet tag så började det dock strömma in folk. Det innan tomma dansgolvet blev fullt på bara nån minut.

Jag hade en riktigt rolig kväll och nu ska vi försöka slå gårdagen idag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0