Fredag!

Åh älskade fredag! Du är efterlängtad! Nu är då första veckan på jobbet efter semestern nästan avklarad. Är så slut att hur mycket jag än sover så känns kroppen som den är gjord av gelé typ. Det är jobbigt att ens röra sig vid vissa tillfällen. Men de är nog bättre efter helgen efter lite vila :)

 

Men innan dess har jag ju faktiskt en arbetsdag kvar och då ska jag go all in! Att vara ledig känns ju 10 gånger skönare om man har kämpat innan.

 

För övrigt så är det ju minst lika varmt idag. När jag var ute med Zelda tyckte jag dock att det var alldeles för kallt för klänning. Det tycker jag inte längre efter jag drog på mig ett par jeans!

 

Jag bjuder på en bild från i onsdags och en på mina älsklingar imorse.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0