Lördag

Jag har försökt skriva här i flera dagar men min mobil har bråkat med mig som bara den! Först och främst så la mitt 3G nät ner och ville inte alls samarbeta ett par dagar och sedan gick det inte att logga in via mobilen.
Har verkligen ingen aning varför det inte fungerade men trodde först att det var något fel på min app bara. 
Men nu tror jag att det kan ha med att blogg.se har kommit ut med en ny version av sidan! Det ser ju inte riktigt likadant ut om man säger så.
 
Förhoppningsvis så börjar min app funka igen snart så jag kan blogga via mobilen med.
 
Nu sitter jag för första gången på väldigt länge vid min dator. Min egen dator med! Jag lånar ju Mattias dator från gång till gång men min dator brukar ju alltid stå hemma hos mig där det inte finns något internet. Så nu bestämde jag mig istället för att förflytta datorn till Mattias eftersom jag oftast är här.
 
Så det känns riktigt skönt! Har även fått hit mer kläder så jag inte behöver gå i samma äckliga kläder dag in och dag ut. Fick en liten plats i hans garderod med.
 
Så nu håller han på med maten medans jag sitter här och bara slappar för första gången på dagen. 
 
Lägger upp en bild på hur jag ser ut idag och tar med en gammal bild jag hitta. Känner knappt igen mig på den bilden! Jag är så fruktansvärt van vid det röda nu att det känns konstigt med någon annan färg.
 
 

Postat av: Alexandra

Aaw finis! :) du passar ju i alla hårfärger :o Men är nog också van vid ditt röda!

Har gett upp om blogg.se! Går ju aldrig att blogga längre, så tog bort den appen. Sucks :/

2012-06-23 @ 23:02:51
Postat av: Alexandra

Aaw finis! :) du passar ju i alla hårfärger :o Men är nog också van vid ditt röda!

Har gett upp om blogg.se! Går ju aldrig att blogga längre, så tog bort den appen. Sucks :/

Svar: Haha tack :) Jo men har ju ändå haft samma sen i december nu så inte konstigt om den känns naturlig nu :)
Haha appen funkar ju bara hälften av gångerna! Däremot diggar jag uppdateringen av sidan starkt! Man kan svara på kommentarer rakt på sidan osv!
Emma

2012-06-23 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0