Skatteåterbäring och utgång

Det fanns inte ord för hur lycklig jag var igår! Fick först höra på jobbet att skatteåterbäringen skulle ha kommit. Jag hade inte hört något om det så kände mig tvungen att kolla.
Och där var det! Massa pengar jag har längtat efter! Jag blev så glad att jag satt med ett brett leende resten av dagen. Jag hade inte tid att sura.

Sen efter jobbet mötte jag upp Alex som jag inte träffat på EVIGHETER! Vi strosade runt i stan och jag fick köpt mig ett par shorts och ett linne. Jag tyckte att jag var värd det. Kan lägga upp en bild på det senare :)

Sedan åkte vi hem till Mattias och hade lite förfesten då vi hade bestämt oss för att dra ut. Osv osv :)

Hade en grym kväll med grymt folk! Det gör jag gärna om.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0