Hatar internet mig?

Den frågan brukar jag ställa mig själv ganska ofta. Det verkar nämligen så eftersom det aldrig funkar. Min dator kan inte koppla upp sig på vårat internet så jag brukar vara inne på Carros eftersom det är min enda utväg. Då är min andra fråga, Hatar ni mig Carro? eftersom varje gång du åker till din mamma så stänger ni ner erat modem fast ni vet att jag använder mig av det. Elaka människor som låter lilla mig gå in och låna internet kabeln av mamma och inte kunna sitta mysigt i mitt egna rum utan massa sladdar och skit. Haha nej du får inte ta det seriöst nu för du vet att ja älskar dig men säg åt din pappa att sluta stänga av modemet bara xD

Ja nu så ska jag väll lägga mig med en film som jag skulle gjort igår men det blev aldrig av. Mamma gillar ju inte att jag har hennes kabel så snart blir hon väll galen på mig xD

Om jag inte skriver något mer idag så får jag väll säga godnatt och hoppas att ni sover sött :D

P.s fortsätt kommentera :D jätte roligt att läsa allt! Sen så kom gärna med frågor och så! Ännu roligare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0