Oaktiv

Det har inte blivit något direkt bloggande nu under julstressen då jag har träffat både Alex och Viktoria för att julshoppa samtidigt som jag har haft tusen andra saker omkring mig. Men får väll se till att bli bättre nu när jag kan börja ta det lite mer lugnt. Men saken är den att vad ska man blogga om när det inte händer så mycket?

Kan ju berätta lite om de senaste dagarna..

Julafton var underbar och den tillbringades med min fina familj. Först var vi hemma hos mormor som alltid och efter kalle anka fick vi våra presenter. Efter det gick vi hem och åt och umgicks och runt nio tiden så fick vi resten av våra presenter. Fick massa fina saker! Som den där klockan som börjar lysa när man ska vakna och har naturljud. Sen fick jag också en mysig pyjamas. Orkar inte räkna upp allt här eftersom ni antagligen inte ens är intresserade.

På juldagen så kom Christopher hit och hämtade mig och bjöd med mig på bio. Vi såg 2012 och den var riktigt bra! Har velat se den sen jag såg bakom kulliserna och såg hur grymt gjorda effekter det var.

Så idag har jag inte gjort så mycket, var först med Christopher ett tag efter jag vaknat och sen åkte jag in till stan för att kolla om det fanns något roligt att hitta på rean. Jag köpte puder, foundation och en grej som var som ett coverstick fast på palette. Fast inget av de jag köpte var på rea dock.

Så nu sitter jag bara och tar det lugnt framför tv:n. Så kanske skriver mer imorgon för nu orkar jag inte sitta här mer!

Postat av: Viktoria

Du skrev aldrig att du träffat mig under julstressen >; -känna sig överdrivet ensam och övergiven och dissad- xD

2009-12-27 @ 00:52:44
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0