Tonårsliv

Eftersom jag inte har internet så får jag passa på när jag är hos Christopher.

Igår så såg jag på filmen tonårsliv (Confessions of a Teenage Drama Queen) och kände jag att ni säkert ville veta vad jag tyckte om filmen. Som vanligt så trodde jag att filmen skulle vara mycket roligare än den var. Detta var en typisk film där allt ska vara sådär extremt överdrivet. Allt dåligt som kan hända händer just henne. Men trotts detta så var den faktiskt helt okej med lite romantik i filmen med. Fast jag är ibland väldigt kräsen med filmer så tycker att ni ska se den och så kan ni ju klaga efter om ni inte gillade den xD



Nån som redan har sett den? Skulle vara kul att veta vad ni tycker om den i såfall :)

Postat av: Malin

det e lindsey lohan. hur bra kan skiten va?! det enda med med hennes namn i e när achmed the dead terrorist skricker" HELLO, I'M LINDSEY LOHAN!" hahaha det e bra! men inte hon...

2009-10-26 @ 21:08:46
URL: http://malinochlisa.bloggagratis.se
Postat av: Malin

hahaha ja kan inte stava till lindsay heller!!

2009-10-26 @ 21:09:28
URL: http://malinochlisa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0