Från veckor till dagar

Iiiiihhh!!
Det känns som att det är det enda jag kan skriva för att förklara hur jag känner mig just nu. Jag är så himla pirrig! Nu är den inte ens en vecka tills jag åker. På fredag sitter jag på ett plan mot ett nytt liv. En ny början då jag kan vara vem jag vill. Ingen vet vem jag är och kan inte döma mig efter mitt förflutna. Det känns så underbart!

Jag kommer dock sakna mina vänner och min familj något så fruktansvärt. Jag hoppas att alla kan komma och hälsa på mig nån gång. Det är värt pengarna och jag kan stå för boendet :D

I fredags så hölls min avskedsfest. Jag kunde inte ens förstå att det var sista gången jag såg flera av dem som var där. Några av dem kommer jag ju träffa nån gång till.

Bjuder några bilder













Nu hinner jag inte skriva mer för tillfället! Ha det så bra tills nästa gång vi hörs :D

Postat av: sarah malm

sista gången var det ju inte du såg en del ;)

det kommer gå mycket snabbare än du anar :)

säg till när vi kan ses !

2010-08-01 @ 19:34:14
Postat av: Alexandra

det va skitkul :D



Men om jag ska hälsa på så ska jag ha pengar först, får leta efter en billig resa till USA :P

2010-08-02 @ 18:11:40
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0