Fredag kväll

För en gångs skull har jag haft en lugn fredag! Inte folk som har sprungit in och ut hela tiden och tjatat om fester osv. Dagen har gått ut på att ligga och lata sig i sängen. Senare så gick jag och Chris till stan och skaffade en sån där adapter för hörlurar eller vad det heter. Man sätter in vanliga hörlurar i en större plugg för att kunna använda i skolan. Kändes himla onödigt eftersom jag har en exakt likadan hemma. Men inte visste jag att jag skulle behöva en sådan när jag packade.

Han fick också köpt sig ett spel som han har suttit och spelat non-stop sen han kom hem. Roligt att kolla en stund men sen gör det nästan ont i ögonen. Fattar inte hur han orkar sitta så länge.

Så jag har bara tagit det lugnt och kollat på serier. Arbetat mig igenom andra säsongen av veronica mars och är redan en bit in på tredje. Tror att det är sista säsongen med men är inte säker. Får kolla upp det!

Just nu sitter jag med inpackning i håret och kollar om någon skulle ha råka uppdatera något på någon hemsida. Verkar tyvärr inte som det så får väll återgå till serierna ^^



Det är nästan så att jag gillar håret så xD

Postat av: Viktoria

Haha, min första tanke var att du såg ut som serena i gossip girl xD

2010-09-18 @ 18:33:13
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0