Mus vs. Spindel

Inatt när vi skulle sova så hörde vi något som kröp omkring på golvet. Jag fick extrem panik och tände lampan och vågade knappt kolla på golvet. Jag visste ju att vi har möss i huset så det skulle inte förvånat mig om det var den som hade låtit. Men när jag kollade så såg jag inget där. Men ändå var jag helt säker att jag hade hört hur det prasslade i påsarna som stod på golvet.

Under denna jobbiga stund så ska min pojkvän försöka "trösta" mig och säger: Oroa dig inte, det behöver inte ha varit musen. Det kan ju ha varit en stor spindel som har ramlat ner från taket med.

Det gjorde det ju inte direkt bättre. Istället för att tänka på en mus så tänkte jag på en stor äcklig spindel med håriga ben. Jag fick nästan ont i hjärtat för att jag låg och spände mig så. Jag låg vaken i minst en timme skulle jag tro tills jag somnade av utmattning.

Fy.. det är en natt jag helst inte upplever igen..

Postat av: Anonym

$v jah så enkelt kan de med vara :P haha

tack så mkt ! är riktigt nöjd med skjortan :)

hittat på idag då ?

2010-09-22 @ 11:53:27
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0