Onsdag

Blev på lite bättre humör igen. Livet känns inte lika hemskt längre. Visst är jag riktigt besviken på mig själv för att jag inte kämpade mer mer läxorna. Men det är väll bara i början när man inte riktigt har vant sig vid språket helt. att samtidigt ha hemlängtan gör det nog inte bättre.

Det är just det att jag fyller år på fredag som har gjort att jag längtar hem. Första gången någonsin jag firar utan min familj. Det känns helt fel just nu men antar att det bara är för att jag är lite rädd.

Något som hjälpte med att få upp humöret var att Christopher hade fått sin halloween kostym. Blev skit sugen på att fixa klart alla mina saker. Linserna jag beställde verkar inte komma nu men tänderna är iaf på väg! Så nu är det bara något halsband och något att ha i håret kvar. Möjligen lite fejkblod med!




Jag ville såklart testa lite med!







Nej det får vara allt för nu!


Postat av: Sabrina

svar: haha ja du fick iallafall relevanta frågor :P men aja, jag får se hur jag gör med visum och allt, funderar nämligen på att åka till australien också, så får se vilket land det blir först hehe :)

2010-09-23 @ 08:15:19
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0