Så trött

Nu känner jag verkligen hur gårdagen slet på mig. Har svårt att ens hålla uppe ögonen för tillfället. Men kände att det ändå kunde vara kul att skriva direkt istället för att spara upp så det blir ett jätte långt inlägg senare istället.

Hela min dag har spenderats i skolan. Fick inte någn mer sömn alls på hela natten. Höll på att somna på första lektionen och skulle hem och lägga mig men då fastnade jag i skype med familjen. Fick se min hund med! försökte prata med henne men hon blev helt ställd och förstod inte vart ljudet kom från. Måste verkligen älska den hunden :)

Gick och la mig till slut och sov i ca två timmar innan Christopher väckte mig för att se till att jag hann göra läxan med. att sätta sig och skriva läxa är ingen hitt när man är trött och nyvaken. Som tur var så var det bara ett halvt A4 som skulle fyllas!

På andra lektionen så tror jag faktiskt att jag somnade sittandes ett par gånger. Vaknade och märkte att jag hade blundat lite. Den lektionen är så himla seg med så det hjälpte ju inte direkt.

Så kom hem för inte så länge sedan och har bara tagit det lugnt. Imorgon så börjar jag inte förän halv 11 så blir ju lite sovmorgon i vilket fall.

Nu ska jag försöka komma i säng! Vill fixa så jag inte vrider på dygnet. Så skriver kanske mer imon1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0