Vill klippa mig!

Visst älskar vi datorer! Hade skrivit ett inlägg och så hänger sig skiten ^^ Är väll bara att börja om! inte för att det kommer bli likadant.

Idag har jag ett sådant extremt sug på att klippa mig. Eller att bara göra något drastiskt med mitt hår. Det skulle kunna vara allt från att färga det svart till att klippa av det. Fast mitt hår har precis börjat växa ut och det har jag ju velat så länge med. Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det längre. Å ena sidan så älskar jag lång naturligt hår och å andra sidan så finns det inget snyggare än kort spretigt "alternativt" hår.

Här har vi en bild ifrån maj. Just då var jag helt förälskad i mitt hår. Det kändes så nytt och fräscht och det hade en frisyr. Men dock så orkade jag aldrig fixa det så blev att jag bara satte upp det i en toffs ändå. För lät jag det ligga helt vanligt så såg det ut som att jag hade hockeyfrilla.



Denna bilden är tagen för några minuter sen. Jag gillar att håret äntligen är så långt att jag nästan kan få upp hela håret i en toffs och att det faktiskt går att locka till exempel. Även om jag skulle haft lite längre för att det skulle vara som finast.



Såhär underbart har mitt hår varit en gång i tiden med!










Nej nu får det räcka! Vissa av de där bilderna är jag inte direkt stolt över nämligen! God natt på er nu!

Postat av: Anonym

$v haha jag ha en sådan ratt med till wii :P men hela "upplevelsen" om att kunna sitta i en "racer" bil känns lokande :P haha

2010-09-18 @ 16:58:50
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Låt det vara! Du är jättefin :) Onödigt att köpa locktång om du ändå klipper av dig håret liksom? Om du vill göra något för förändring, kan du ju alltid färga det isf. <:

2010-09-18 @ 18:32:25
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0