Inte alls beroende

Känner mig lite som en shopaholic. Varit i stan endast för att minska min klocka. Men utöver det råkades de inköpas en till klocka, ett par easytone och en toning till håret. Ska testa en färg och se om den passar mig och sen vid ett senare tillfälle kanske de blir en permanent färg jag köper istället. Fast kommer väll inte bli mammas favorit då eftersom hon tycker jag har kämpat för mycket med den färgen jag har nu för att börja färga igen. Men kan inte rå för det, de sitter i mitt blod känns det som. Men i vilket fall jag vill alltid shoppa. Det spelar ingen roll om jag inte har råd. De där suget ligger alltid där fast att jag inte ens har plats för mer kläder för tillfället. Rensade ju ut två påsar för bara några dagar sedan. Känner mig inte alls beroende som sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0