Ingen bra bloggare

Som vanligt så har jag missat och blogga på några dagar. Även om jag har hur mkt tid som helst till att skriva så har jag inget att skriva om eftersom jag faktiskt inte direkt gör något.

Kan ju berätta i korthet om min vecka i alla fall. I tisdags så jobbade jag för första gången på mitt nya extrajobb. Var skit läskigt till en början men man kom in i det mer och mer. man ska ju ringa runt till folk och kolla om de har fått sin reklam. Vissa var hur trevliga som helst och andra uppskattade inte direkt att man ringde. Fast de fattade jag väll redan innan att de skulle bli så.
Sen i onsdags så var jag i stan med Jonas och skulle fixa present till Emil. Han hade jätte kul och mobbade min "fobi" för att äta inför nya människor. Är väll inte en fobi men har riktigt svårt att äta när folk kollar för har en förvåga att inte direkt äta vackert xD Inte för att nån gör det kanske men vill inte att folk ska uppfatta mig som en gris.
Så i Torsdags så var jag i stan med Alex. Fixade present till hennes systers son Jonathans dopp. Sen fick vi köpt oss varsinn mössa nu när det börjar bli kallare ute. Köpte också en tjöcktröja som var en exakt kopia av en jag fick slänga för jag hade lyckats bleka en stor fläck på den. Var helt överlycklig!
Så idag så fyllde min underbara bror Emil 15 år. Han börjar bli riktigt stor nu. Kan börja på gym och är straffmyndig. Knappt så man kan tro det! Blev i alla fall till att mysa till det med pizza och godis. Film på det också såklart.
Men nu är klockan mitt i natten och finns verkligen inget mer att skriva om. Ska försöka skriva snart igen om inte vänta flera dagar denna gången.
Innan jag lägger mig så ska jag ta och läsa lite i min engelska version av Är det någon där?. Det är min favorit bok så när jag såg den i Usa så kunde jag inte botstå att försöka läsa den på engelska med.


Men godnatt på er nu!

Postat av: Gabbanacat

Sv; Visst! Säg bara till när du lagt till mig så gör jag också det :)

2011-09-04 @ 11:15:07
URL: http://www.nattstad.se/gabbanacat
Postat av: Gabbanacat

Har lagt till dig nu :)

2011-09-04 @ 23:47:27
URL: http://www.nattstad.se/gabbanacat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0