Minnen

Vet att jag lovade att lägga upp bilder idag men har varit så fruktansvärt trött idag så jag har knappt rört datorn och har mest legat och slappat. Känns som det tog på mig att ha en så bra dag igår :)
Men innan jag lägger mig så ville jag bara visa ett par bilder. Fick för mig att kolla lite i min hylla och då hittade jag några saker som verkligen fick mig att tänka tillbaka i tiden lite.
Hittade katalogen som jag fick hemskickad från ibs. Då jag först hittade min utbildning och började drömma. Då trodde jag ju aldrig att det faktiskt skulle hända. sånt händer inte mig tänkte jag. Men sen blev min dröm plötsligt till en verklighet. Tror inte jag har tänkt efter hur mycket jag uppskattar mitt år i Usa förän nu.
Det andra jag hittade var detta. Då min tatuering bara var en skiss på ett papper. Då jag precis hade bestämt att jag ville ha en som var kopplad till familjen. Denna är kanske från att jag var 15-16 är så tycker det är häftigt att det var så längesen jag kom på idéen och faktiskt höll mig till den.
Lägger upp en bild hur den ser ut med för dem som hade missat det :)
Men nu måste jag verkligen sova! Klockan är skit mycket och borde ha sovit för flera timmar sedan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0