Kärlek vid första ögonkastet

Folk snackar ju jämt om det där om att bli kär i någon när man ser dem första gången. Det tror jag är bullshit! Då tycker man ju bara att personen är snygg och har ingen aning om vad det är för person. Något jag därimot tror senhårt på är att bli kär i något första gången man ser det! Alltså ett föremål.

Jag är så extremt prylgalen och kam känna mig sjukt nöjd av att få köpa en sak jag tycker är fin. En av de sakerna jag är mest besatt av är ett par tavlor som jag hittade på gallerix för många år sedan. Det är porträtt på olika tjejer. Så extremt vackra och någonting jag verkligen älskar. Har jätte många tavlor med den nu. Både i stora och små format.

Så idag gick jag in på bokia för att se om det fanns några roliga böcker. Hann knappt komma in i affären innan jag såg något jag visste att jag var tvungen att köpa. Det var en dagbok med just de här porträtten på.

I fell in love instantly!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0