Våga le!

Har ni tänkt på att när folk tar kort så blir det oftast att man drar ihop munnen till ett ansträngt leende som oftast bara ser fejkat ut.  Så nu har jag bestämt att jag ska sluta med det i all fall och det tycker jag att alla andra med ska! Det är mycket finare och naturligare att bara dra till med ett brett och äkta leende. Finns inget finare än folk som vet att de inte behöver låsas utan att de är vackra ändå.



Jag kanske inte är världens bästa på det men jag är i vilket fall glad när jag tar korten och förhoppningsvis så utstrålar mina bilder det :)

Sen för att gå från det ena till det andra så undrar jag om någon där ute vet några snygga frisyrer. Ska klippa mig ganska snart och jag vill bara ha något nytt och fräscht! Man vill ju inte känna att man går i samma tråkiga hår i evigheter.



Vill ha sånt hår som tjejen i blont har! mitt är dock väldigt för kort just nu men det kommer väll med tiden :)



Skulle kunna tänka mig denna frisyren fast med andra färger med ^^

Postat av: Nathalie

det där är balla frillor :D önskar att jag kunde ha sån där frisyr och att jag hade tålamod att hålla efter det ^^

2009-08-07 @ 22:20:23
URL: http://nat0.se
Postat av: Therése

SV: Stockholm ;)

2009-08-08 @ 11:19:04
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0