Seg men bra dag

Min dag har varit bra men har varit riktigt seg. Kan bero på att jag sovit så himla mycket mer än vanligt och det brukar faktiskt gör mig tröttare än vad jag skulle varit om jag skulle sovit mindre.

Jag har varit i skolan och där va man som vanligt med Alex :D <3 Hon e en riktigt rolig typ den tjejen och me like her <3 Hon har faktiskt lovat mig en tjejkväll med mig henne och viick med :D fatta roligt för de va så jävla längesen ja umgicks med dom utanför skolan.

Tog en ganska lång promenad med min hund när jag kom hem. Riktigt mysigt att vandra runt i snön nu när allt är så himla vackert men kallt va det! Så tror jag tar på mig lite mer kläder och tar en till promenad lite senare :)

Det var väll allt jag har att säga just nu ^^ ska sätta mig och plugga på naturkunskap nu, har prov i det imorgon.

Ha det så bra pusshej <3

Postat av: Carroo

Du kunde juh äna hjälpt mig o packa ;O

2009-02-19 @ 19:58:19
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0