Sista riktiga dagen.

Är så skönt att ha sista riktiga dagen i skolan nu ^^ Slutar ju inte förän på Torsdag nästa vecka men vi är ju lediga under nästa vecka eftersom våran skola ska flytta. Så idag har vi sett på film på svenskan och vi såg på Tillsammans är man mindre ensam och den var riktigt bra men såg inte klart hela tyvärr. Så nu ska vi ha knytkalas på Engelskan :D myspys!

Igår hade jag en riktigt lycklig dag. Först fick jag reda på att jag fick Vg i rörlig bild A och Mvg i förvisualisering. Jag blev så glad att ja inte visste vart jag skulle ta vägen. Det var mitt första Mvg någonsin så ni kankse fattar. Efter det köpte jag mitt älskade The Sims 3.

Nu ska jag återgå till lektionen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0