Söndag

Idag var jag riktigt duktig på jobbet :D Sålde nästan slut på alla tidningar fast jag var sjuk och gick ut alldeles försent. Som vanligt hade jag race med GT tjejen xD Hon måste verkligen hata mig eftersom jag "tog" hennes distrikt. Men vad ska man göra. Det är faktiskt ganska kul när man ska se vem som hinner mest hus fast oftast vinner hon men hon fuskar ju eftersom hon har moppe. Sen är det ju inte så enkelt att sälja Aftonbladet eftersom GT är klara favoriten här där jag bor.

Nu ska jag i alla fall in till stan och träffa Christopher och efter det bär det av hem igen så sover han över här :D Ska bli riktigt mysigt! Vi kanske hyr nån film och myser till det ordentligt.

Får se när jag skriver nästa gång men sålänge får ni ha det så bra :D

Postat av: Terese

thihi söööt=D Hinner du träffa lilla mig på torsdag ? =D

2009-05-10 @ 23:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0