Bloggtest

Namn: Emma O.Nilsson
Ålder: 18 år
Bor: Göteborg
Född: 24 september 1991

Din blogg
Bloggnamn: Stora Pudeln
Bloggadress: http://storapudeln.blogg.se
Skriver om: Om min vardag och mina tankar.
Riktad till: De som vill läsa ^^ Min blogg är egentligen mest till mig för att kunna skriva av mig.
Designen är gjord av: http://tescho.se/ och lite ändringar av mig.
Hur ser den ut: Ljus och blå.

Bloggtid:
Antal bloggar du haft sammanlagt: Detta är min andra.
Hur länge har du bloggat med din nuvarande blogg: Sen februari :)

Statistik:

Ditt besöksrekord på en dag: Haha vill jag ens säga det xD? Kom upp i hundra nån gång tror jag.
Besökare per dag ungefär: Det varierar starkt beroende på inlägg.
Besökare per vecka ungefär: Som sagt det varierar.

Vilken annan bloggare...
Läser du dagligen: Foki gillar jag :) Sen läser jag alla mina vänners!
Klär sig snyggast: Hm.. Jag väljer nog faktiskt min syster :D Hon bloggar ju och älskar hennes stil!
Ser bäst ut: Det finns många!
Har bäst humor: Egoina

Vad är...
Roligast med att blogga: Man får ut alla sina känslor som kan anses fel i vanliga fall.
Jobbigast: Jag ser det inte som jobbigt på något sätt. Har bloggen för att få ut allt ur mig så därför ser jag det endast som något bra. Man kan dock råka skriva dumma saker ibland.

Fördelar: Känns som jag bara upprepar mig men att få skriva av sig och att man kan komma ut med sina åsikter.
Nackdelar: Negativa kommentarer. Alla kan ju inte gilla mig och det kan jag förstå men att folk ska försöka trycka ner personer de inte ens känner bara för de inte gillar ens åsikter gillar jag inte.
Mål: Har inga direkta mål eftersom det bara är en personlig blogg. Skulle vara kul att få lite fler läsare dock!

Postat av: alex

Hah, du har rätt testet va lite tråk ;) xd

2009-11-25 @ 17:14:14
Postat av: Sara

Omg! Jag snyggast klädstil? Jisses.. Vad säger man då, tack kanske! Eller du kanske prata om Malin :P

2009-11-28 @ 00:41:43
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0