Ge tillbaka min data!

Det känns helt sjukt att inte kunna ha med sig sin data överallt längre utan att varje gång man vill göra något måste man snällt traska in till mamma och fråga om man får låna hennes data. Fast eftersom hela familjen alltid vill använda hennes data så är det svårt att få tid att sitta med den. Därför blir det alltid sena inlägg för min del.

Var och kollade om min data var klar idag men tydligen vara det inte bara fläkten det var fel på utan också någon annan del (ingen aning om vilken) som det väntade på att få in. Skönt att veta att skolan betalar för alla reperationer i vilket fall. Skulle verkligen inte haft råd att fixa den annars.

Inte för att byta ämne men den uppgiften jag lämnade in igår fick jag jätte bra kritik tillbaka för :D Jag var verkligen så lycklig och jag tycker verkligen om våran nya svenska lärare för hon ger bra och roliga uppgifter. Har dock en uppgift kvar tills nästa vecka.

Nu ska jag krypa ner under mitt täcke och se på tredje avsnittet av gossip girl säsong 3! Det är helt sjukt hur bra det programmet är!

Så sov sött så hörs vi imon <3 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0