Jag är efter..

Jag som är filmelev såg igår för första gången klart star wars: preqel triologin. Det är nästan skämigt egentligen! Men de andra gångerna jag har försökt se filmerna har jag funnit dem tråkiga och svåra att förstå. Nu några år senare så älskade jag filmerna. Jag var trollbunden hela tiden. Tidigare hade jag bara sett episod I och VI så nu har jag bara två kvar innan jag sett alla. Jag och Christopher har bestämt oss för att ta någon dag då vi kollar igenom de två som är kvar och jag längtar redan nu! De gamla filmerna är ju de bästa och som liten var jag kär i Luke skywalker. Så ska bli kul att se om jag finner honom lika attraktiv nu när det har gått ett x antal år.



Efter detta så har jag bara kvar att se de två sista matrix filmerna och alla james bond. Sen tror jag att jag har hängt med i de flesta andra storfilmerna!

Postat av: Alexandra

jag har inte sett starwars :O inte heller alla James bond :P

2010-04-14 @ 11:02:30
URL: http://abrazame.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0