Känner mig inte så frisk

Just nu mår jag inte direkt bra. Andingssvårigheterna är tillbaka och det känns som jag kan spy vilken sekund som helst. Känner mig även lite yr. Känns som det blir så bara för jag inte har uppskattat att må bra igen. Har bara fokuserat på det dåliga nu det senaste. Måste börja slappna av mer och vara glad för det jag har för annars slutar det med att jag bara mår dålig ändå.

Något som roade mig var att jag lyckades skrämma livet ur min hund. Det finns inget roligare än att se hundars reaktioner när de blir rädda. Jag skulle öppna min H&M reklam och det var sån där plats runt så när jag tog tag i den så lät det ganska mycket. Baloo hoppade upp av skräck och var beredd att springa för sitt liv. Undrar om han tyckte det var pinsamt när han märkte att det bara var reklam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0